GLAS!!!!!

Imorse vakna Thilda som vanligt kl 5.
Jimmy erbjöd sig att gå upp och göra välling.
Sen hörde jag hans rop i från Thildas sovrum
 FAN!!!! LINDA KOM!!! så jag sprang in.
Då hade Thilda vällt en lampa i fönstret så det låg glödlamps splitter överallt och Jimmy hade trampat idet.
Tur att han hade tagit på sig sockar som han alltid ska envisa sig med att ta på.
MEn det va hans räddning idag.. annars hade jag la fått sitta och peta ut allt med en pinsett.
TUR att han gick upp och INTE JAG.. Jag tar aldrig på mig sockar haha.

IDag ska vi ut en sväg. Får la testa att cykla idag med den nya vagnen =).
Måste handla bröd oxå hahasen hämta ut min medicin på apoteket haha.  

Vad ska man ha till middag idag då?!
Det e det vardagliga problemet.
E så tråkigta tt behöva planera mat 7 dagar i veckan.
Laga mat tycker jag e kul, problemet  vad man ska laga..
Någon mer med det problemet?
Ge mig gärna lite middagstips =)...


imorgon och framåt helgen ska det va 10-15 PLUS grader.. FAsen va gott =)





ME LIKE!!!


Nää mer har jag inte att berätta än haha... ska damsuga glassplitter nu....
KRAM




Kommentarer
Postat av: Frida Lernmyr

Finns massa bra tips på recept.nu och tasteline.se

2010-03-24 @ 09:47:46
Postat av: melissa

hehe ja de är bara att tindra med ögonen lite gulligt så får vi vad vi vill=)

2010-03-24 @ 11:10:03
URL: http://melissabelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0