FREDAG <3

ÅÅÅ underbara fredag.
Fint väder underbara sol och klarblå himmel dock kallt, -15 grader.
Men hellre kallt och sol än regn och plusgrader hihi.

Thilda e ÄNTLIGEN feber fri =).
Hoppas inet hon får tillbaka den under dagen.
Men hon e väldigt snorig, stackarn. Tror jag torkar näsan 2 gånger inom 5 min.
Usch dessa dagar har varit hemska. HAr gått och bärt henne som hon é en liten bebis igen.
Tänkte flera gånger hur jag orkade när hon bara skrek och skrek när hon va liten i timmar??
MEn e man väll inne i det får man la någon kraft på något sätt.
Man har ju inget annat val iallafall.
Hoppas jag får i henne lite mat idag med.

IDag ska jag och Jimmy åka och handla mat SJÄLVA =).
Underbart att få gå i affärer själva =).
Ska se om vi kan ta vägen om ikea och köpa en ny stol till Theo.
Så ska Thilda få hans Tripp trapp stol.

Sen ska vi äta gott och mysa. Ska nog köpa "Luftslottet som sprängdes" med =).

Imorgon ska jag på Bio med Melissa=).
Vi ska se "Snabba cash" sen ska vi ta en fika innan =).
Ska bli super duper mysigt.

Sen på kvällen kommer Oskar Emelie och deras lilla Lucas hit och vi ska GRILLA =)



nä nu ska jag återgå till min kaffe kopp och kolla bompa med Theo...


En sjuk Thilda











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0