Cykla =)...

Idag ska jag ta barnen på en långtur =).
Ska cykla till backa, till Theos farmors jobb.
HOn jobbar på ett dagis. Så kan man inte gå til Theos kan man gå till hennes haha.
Det é la säker 6 km dit kanske?! sen ska jag ju hem med.
Så 1,2 mil =).
Så idag kommer jag få träning =).
E ganska jobbiga uppförsbackar med hihi.
Så imorgon behöver jag nog en rullstol haha.

Appro på det så drömde jag att jag sprang Göteborgsvarvet och VANN =)
Heja mig =)!!
KAnske ska söka haha. NÄ onödigt, kommer ramla ihop efter startlinjen och
behöva åka ambulans med syrgas hahah

Nu sitter Theo och kollar Bompa och Thilda sover sin första powernap.
Haha nu fråga Theo vart Thilda va. Glömde säga till han att hon skulel sova =).
Mammas lilla prins ska ha koll på allt =).
Han e som mamma nr 2 till Thilda =).
Gör hon något som hon inte får så säger han till henne och flyttar sakerna om det tex e porslin,
sen kommer han till mig och berättar =).Han e för skön min lilla älskling.
Världens bästa bror =).
È så roligt när dom börjar prata så mycket. HAn pratar ju fulla meningar.
=) Man kan lixom föra en dialog med han =).

Igår ville han inte sova.
"Theo vill inte sova" sa han. MEn jimmy gick upp med han och efter lite gråt och om och men så tog det sammanlagt 4 min från det att dom gick upp till att han somna. 
OCh han skulle inte sova haha =).


Idag blir inte middagen svår att bestämma haha.
È ju Våffeldagen =)
Kan det inte finnas namn på mat till alla dagar?=).



*MUMS*


Nä dags att ta på oss kläder...
Ha en underbar dag i detta underbara väder =)



Kommentarer
Postat av: Frida

ÅÅh vad duktig du ska vara =)

Hmm vinna GBGs varvet har jag väl svårt att tänka mig att du skulle göra :P

Theo är en väldigt redig bror får jag säg :)

Imån ska jag pussa på dom ;)

2010-03-25 @ 08:19:52
URL: http://fridaonelly.blogg.se/
Postat av: ampelos

Hej där :) allt bra?

2010-03-25 @ 08:36:03
URL: http://ampelos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0