Ändrade planer =)

Idag ska ju Theo igentligen till dagis.
Men dom ringde kl 8 och sa att det går RS-virus och det drabbar
små barn väldigt hårt så dom måste medela alla föräldrar som har barn under 1 år.
Så jag håller Theo hemma i dag då det va 10 barn redan sjuka i detta.
Sen orkar jag inte gå ut i detta ÖS regnet heller.
Vill inte att någon ska bli sjuk nu innan jag ska åka iväg till helgen.
Men Theo e REDAN otroligt trött??? 
Vi gick ändå upp kl 6 idag. Inte så tidigt för han igentligen.
Hoppas INTE han e på väg att bli sjuk.

Så idag vete skjutton vad som ska hända?
Regnar ju som tusan ute.

Thilda sov ändå bra inatt. Hon vaknade kl 00 och jag fatta inget.
Tänkte men gud hon ska ju inte äta nu, varför vakna hon nu?
Hon har la redan ätit? Letade i sängen efter nappflaskan men hitta den inte.
Tänkte aja får la ta en annan då?!
MEn då va hennes nappflaska här nere och 5 öringen rammla ner att hon inte har ätit än haha.
Sen sov hon ända till kl 6 =).
Ja e man yrvaken på natten lr???

Nä nu ska jag kolla på film med Theo =).



En sovande Theo. (tagit en annan dag)



KRAM på er....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0