Tro det lr Ej???

Men inatt har jag fått sova från 22-05?!?!
Okej hon vaknade vid 3 men då va jimmy uppe och jag bara vände huvudet och deckade av igen haha.
Sen kl 5 fick hon välling efter några om och men sen va det bara att gå upp vid kl 5,30!
Och jag känner mig utvilad =).
Har haft en toppen morgon med glada barn och inget gnäll och skrik och bråk =).

Igår va vi hemma hos David och Danney och rasmus och lilla Ronja =).
Hon va så pytteliten =).
Sååå söt.
Men jag e inte så sugen på en till hihi.
Har mina två pigga friska sötnosar så det räcker =) (än så länge).
Sen när vi kom hem började jag ich Theo baka bullar =).
morfar kom ner och käkade middag med oss och stannade här halva kvällen =)

IDag ska Theo med Farmor och Leif till sjöfartsmuseet.
Jag ska åka och kolla på present till Thilda som fyller 1 år om en vecka.
Shit jag har lite ångest och panik.
Tycker hon har blivit så stor så fort.

Det va fint väder när jag vaknade i dag men nu börjar det mulna på??
Tråkigt.



Going...


Ha en toppendag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0