Skyller på fint väder =)

Ja sorry dålig update.
Tänker på er hihi.
Att jag måste skriva men det underbara vädret lockar mer =).

MEn nu vet jag inet om jag kan va ute i solen mer??!!
Idag när jag skulle laga korvstroganoff och slänga i korven i det varma smöret i stekpannan så skvätt smöret rakt upp på bröstkorgen på mig så har sjukt ont och massa brännmärken.
Varit på apoteket och köpt kylbalsam.

Igår va vi ute och åkte båt jag och maria med barnen.
Va jätet mysigt.
Sen följde dom med hem hit och badade =)
Idag har Theo varit på dagis. Han verkligen älskar dagis =).
Sen kom farmor idag på eftermiddagen och när jimmy kom hem åkte vi och köpte glass =).

Har massa bilder men orkar inte lägga upp dom hihi..


Har hänt en hel del oxå som gör mig ledsen men inget jag orkar dra upp här nu.
Fattar inte varför livet ska va så tufft hela tide? Orättvist e livet just nu för oss...


Hoppas ni har det toppen i värmen =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0