Sjuk....

mm i morse vakna Thilda kl 6,50 och va VARM.
Tog feber 38,2grader.
Fick en tablett.
Skulle till BVC Idag för läkarkontroll men trodde inte dom ville att jag skulle komma men det ville dom då dom har ont om läkarkontroller.
Vaccinet får vänta tills nästa torsdag.
Hon vägde 10,385 och va 78 cm.
Nu har hon 39,8 i feber. Hoppas hon e frisk i morgon.
Sen va ja hemma hos Anna och käkade frulle =).
Alltid lika mysigt.

Idag har jag städat med.
Ska ju ha kalas i helgen (förhoppningsvis)
Våran lilla tös fyller ju 1 år på måndag =).

Imorgon ska Jimmy och jag åka och handla mat.
Men först ska jag tillbaka till napprapaten och fixa nacken.





Nä dags att mysa i soffan innan sängdags..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0