Kalas...

Idag har vi haft kalas.
Thilda fylle rju 1 år på måndag =).
Hon har fått massa fina saker.
Kläder, pengar, väska, bobbycar, leksakspiano, telefon, dockvagn.
 TACK för alla fina pressenter =)

Fick bada barnen speciellt Thilda då hon hade tårta choklad mm i hela håret hihi.
Båda barnen somna som grisar hihi.
Imorgon ska vi ha yttligare ett kalas för henne.


Lägger upp bilder i morgon.
Orkar inte resa mig och hämta sladden ;P.
Så trött e jag.


Hoppas vi får sova i natt.
Nu i natt vakna hon vid 2,30 fick välling då hon vägra somna om sen upp 5,30.
Men jag hade sovmorgon och sov till 9 =).
eller man sover ju inte hela tiden då man hör barnen bråka och skrika haha.


Nää ska seriöst snart gå och lägga mig..


bara en fråga till er.
Om det finns några mammor lr något dom läser här.
Thilda har massa små små ljusa röda prickar på hela kroppen.
Mest på benen armarna och fötterna och rumpan.
Vad kan setta vara?
tror inte på värmeutslag...
Tacksam för hjälp..







Kommentarer
Postat av: isa

Det är garanterat värmeutslag. Lowa hade det förra sommaren. Fråga bvc annars, det kan ta någon dág innan dom försvinner. Puss

2010-06-22 @ 16:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0