Helg =)

Idag e det FREDAG=).
Känns toppen trotts vädret =).

Idag har barnen vaknat på fel sida ;P.
VArit trötta och griniga.
Thilda sover för 3 gångnen idag??
Men hon sover typ 30-45 min sen börjar hon hosta och vaknar *suck*
Theo ligger här på soffan och kollar på Nicke Nyfiken =).
Jimmy e iväg och hjälper pappa att flytta farmor saker.
Hon har fått ett älderboende som hon ska bo på.
Hon e ju 89 år.

IDag va jag på återbeskö hos naprapaten.
Han tyckte ryggen såg bättre ut men fortfarande svullen så
ska ringa på måndag och kolla hur jag e i ryggen/nacken annars får jag la gå dit igen.
Kan ju fortfarande inte vrida på huvudet.
Jag va ju så smart att jag städade hela nedervåningen poch rensade
bland papper mm då jag va så fruktansvärt ARG.
Brukar alltid funka med att städa då haha.


Imorgon ska vi hem till David,Danney och Rasmus och hälsa på den nya lilla bebisen.
Måste hitta något litet till dom innan bara =).
Denna helgen blir nog lugn.
Ska ju ha 1 års kalas hela nästa helg =).
Min lilla tös fyller 1år.



Min lilla fis....



Theo hittade den LILLA vattenpölen...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0