fortfarande...

SVIN ONT..
Att man kan få sånhär smärta visste jag inte.
Att inte nacken klarar av att hålla huvudet.
Så fort jag vänder lr vrider på mig gör det ont.
AA det e HEMSKT.

OCh idag va jimmy tvungen att jobba.
Så jag går här hemma och biter mig i underläppen och gråter till och från.
Försöker göra mitt bästa med att ta hand om barnen.
Sån tur e inte Thilda så grinig idag. Nu sover hon igen hihi.
Ska till läkarn kl 13,45 iallafall.

Ihelgen har vi iallafall fått sova till kl 7 på morgonen =).
Känner man sig lite utvilad i allafall.
Idag sov Thilda till 7,30, Har ALDRIG hänt.
Men då vaknar Theo kl 6,45 hihi.
Men Thilda hade feber inatt med så vet itne om det va därför?!

Igrå hände inte ett skit haha. Den segaste och tråkigaste söndagen på länge.
MEn shit va god mat vi åt =).
Jimmy gjorde hemmagjord hammburgare med eget kött mm SVIN GOTT.






Nä dags att vila lite..






Kommentarer
Postat av: Frida Lernmyr

Stackars min älsklingslinda. Hoppas det blir bra snart. Puss

2010-06-07 @ 11:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0