Duktig tjej

Thilda sov hela natten mellan lördag och söndag.
Vaknade kl 3 fick napp somnade om vaknade kl 5 efter lite om och men fick hon välling.
Sen nu i natt sov hon till kl 3 fick napp sen sov hon till kl 6,20, sen höll jag henne till kl7,20.
Jag vågar dock inte andas ut hihi.
Tror ju inte detta e någon rutin än hihi.
Men nu vet jag att hon kan hihi =).
Tog bara 1 ÅR!!!!

Idag har Theo varit på dagis.
Jag träffade Helena och lilla Julia.
Sen va det dags att hämta Theo och sen gick vi till en lekplats med Anna och Alva =).

Thild har kommit in i 1 års trottsen lr något haha.
Hon blir tvär sne och lägger sig och skriker på golvet så fort inget går som hon vill.
E skit jobbigt.
OCh denna tjej ger sig inte.
Hon e en liten krävande madam =).


Nä nu ska jag slappa i soffan, e la första kvällen denna veckan jag e vaken??!!
Har lyckats somna med Theo vid 7 och sen vaknat kl 9 igen haha..



KRAM




Kommentarer
Postat av: melissa

tycker du e lite dålig på att blogga om ditt spännande liv=)=)

2010-06-17 @ 19:56:09
URL: http://melissabelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0