dålig..

Ja jag mår fortfarande inte bra.
HAr ont i nacken och huvudet.
Thilda har oxå varit/är dålig, Feber hosta och vaknar flera gånger till och från på kvällen in på småtimmarna och äter inget.
Va på vc idag men inget fel på henne mer än ett virus och svullen hals.
Så här har det varit typ sjukstuga nr 1 haha.
Tur att det har regant så man inte haft dåligt samvete.


Sen förstår jag inte hur människor bara kan sluta tänka?
Sluta ta ansvar för sig själva och bli så himla EGOtrippade??
Tycka synd om sig själv hela tiden.
När det e dom själva som valt att ha det så?!
Det e inte ett dugg synd om dig.
Jag e så trött på att se på dig. Su gör mig så ARG.
Skyll inte på alla andra utan på dig själv..


Nä inget roligt inlägg här inte.

Men imorgon hoppas jag på att få umgås med lilla Anna och Elin.
Behöver få komma ut lite haha.
Lägger upp bilder sedan. Orkar inte det nu då jag måste börja med maten snart =).
Idag blir det kycklinggryta med ris MUMS






Kommentarer
Postat av: Tessa

Nope, sista avsnittet nästa vecka :)

2010-06-10 @ 13:08:35
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0