AJ AJ AJ!!!!!!!!!!!

jag har sån fruktansvärd jävla nackspärr så jag knappt kan röra mig.
Så fort jag rört mig lite i natt så har jag vaknat av världens jävla värk.
Kom knappt ur sängen i morse.
USCH OCH FY vad jage trött på sånthär.
Gör ont att sitta stå gå och ligga.
Imorgon blir det naprapaten.

Igår va vi hemma hos Pelle (farfar) och grillade då han fyller år på onsdga=).
Va mycket gott och barnen hade roligt med deras grannar.
Theo va lite sur för att han inte fick bada i deras pool men blåste så kallt och han e redan förskyld.

Idag har inte vi gjort någonting.
E la lika bra för mig som knappt kan röra mig.
Har varit den tråkigaste och segaste helgen på länge..


Hoppas ni mår bra??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0