Förskylder....

Ja igår började jag bli tät i snoken sen idag är jag bomb tät och har fått ont i halsen,
och denna jäkla huvudvärk.. USCH.. Hatar att vara krasslig.

Idag efter att jag lämnat Theo på dagis så följde jag och Thilda med Anna och lilla Elin hem på en frulle =).
Alltid lika trevligt. VA kul att se hur Thilda och Elin ändå "lekte" med varann. Thilda skulle fram och pilla i ansiktet.
Sen pussades dom nästan hihi.
Thilda slog rekord i att sova middag idag. Hon sov 2tim och 15 min =).
Sen hämtade vi barnen på dagis och åkte lite pulka innan hemgång =).
Sen har barnen badat =), È jätte kul att se dom bada ihop.


Igår va Melissa och Jerry här med lilla Mio =) Söt den ungen e.
Theo klappade han på huvudet och sa "Usch va äkligt" bara för att han har massa skorv som alla har haha.
Sen va vi hos mor och far och käkade middag =). Va riktigt trevligt.
Va änna längesen vi va däruppe och käkade.



HÄr kommer bilder.. dags att studsa i säng för mig nu...
NAtti Natti






Mammas sessa =)



Mio och Thildisen



Theo och Mio



Trion =)....















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0