yttligare en ny vecka..

Det é redan mitten av februari...
Vart tar tiden vägen? Satt och tittade på massa gamla bilder på datan. På Theo när han va lite.
Shit va många minnen det komemr upp.
Va jag saknar den tiden på ett sätt men samtidigt vill jag vara här vi e nu.
Tycker tiden går för fort ibland.

Jaa vad har vi gjort idag då?
Jo vaknade som vanligt 6,15 grrr. Vi käkade frukost och lekte.
Va ju tvugna att hålla oss inne då dom ska koppla in fiberoptiken.
È så segt när dom skriver att vi kommer mellan kl 08,00- 15,00 grrr.
Sen har jag städat och putsat lite här och där hihi.
Torkat av kaklet i badrummet för vet ni vad?? VI E FÄRDIGA =)
È så jäkla nöjd så ingen kunde gjort det bättre än vi haha.
Ska lägga upp bilder sen på Före och Efter.
Men Jimmy har alla förebilder på sin mobil.
Så ni får hållas ett par timmar till =)

Ska ringa Theos dagis sen och kolla hur det é med magsjukan där nu.
Vi har varit sjuka i 2½ vecka nu och jag orkar inte kräksjukan på det med.
Eller den jäkla magsjukan vill man aldrig ha haha.

Nä nu ska vi baka kladdkakmuffins =) *MUMS*


Bjuder på lite bilder när Theo va liten <3














Charmtroll <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0