Varför bara på natten??


Theo har nu i 2 nätter haft skyhög feber runt 39-40 grader. Bara på natten.
Han é ju förskyld med och inatt började han hosta som en tok med.
Förstår inte varför han har sån skyhög feber på bara natten?
Sen é han hyffsat pigg på dagen. Lite segare e han ju men han får ju knappt sova på natten.

Någon som har ett bra svar?? GÅr ju från skyhög feber till ingen alls?!?!?!



MM som sagt har inte sovit nästan något på nätterna sen i söndags, då Thilda blev sjuk.
Kl 4 inatt fick jag nog, tog på mig öronproppar så somnade jag gott och sov ända till kl 8 =).
Låg ju och hörde Theo hosta hela ,Stackarn.. Han började kl 1 och hostade konstan.


Vi skulle träffa amanda och Alma idag men é nog lika bra att ställa in. Vill inte smitta dom och e inte så bra att dra ut Theo i detta vädret.
Såå tråkigt för vill gärna träffa dom.. Va så längesen.
MEn men Thats life när man har barn...





Mammas sötnos.


Nu ska jag ta hand om min sjukling och min busunge Thilda som äter sladdar grrrrrrr






Mammas sötnos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0