Torsdag

Ja oj redan torsdag =).
Veckorna går super fort. Helgerna ännu fortare, tyvärr..
Usch va jag e trött. Vill sova.
Fattar inte varför barn ska vara som väckarklockor och vakna kl 6??
Men inatt ska jag få sova. È så trött så jag vet inte ens när jag é uppe på natten längre.
Så inatt ska jimmy sova inne i Thildas rum.
Hon har börjat hosta som fasen nu igen så blir att man får gå upp hur mycket som helst

Igår kom syrran med Lina och sin nya lilla valp och självklart Nelly =).
Gud va söt den lille va. Nelly va väldigt nyfiken hon med haha =).
Fast det fanns ju mat på bordet så hon va inte så intresserad haha.
Belle (lillavalpen) sprang efter Theo haha, sen läg den och gosade med mig =).
Tror hon ville stanna här hos mig =).

Idag ska vi nog leka med Anna och Alva och lilla ELin. Men får bli inne hos någon av oss.
Thilda har ju börjat hosta igen och det é 15 MINUS ute.
Så får bli en varm kaffekop inne =).

Sen när jimmy kommer hem från jobbet ska vi åka och handla mat =).
È såå tråkigt men skönt och gott när kylen é full av mat =).


Bjuder på en bild när Theo coh ALva håller handen =)






xoxoxo Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0