Storstädat!!!

Ja idag har vi städat på högnivå.
Först fick vi börja med att rensa avloppet i köket som va totalstop i.
plockade i sär allt men hittade inget som gjorde stopet.
Så fick lånat en sån somm man rensar avloppet med en sån med gummi och en pinne haha
och då funkade det kanon.

Sen va det renbäddning av våran säng pch barnens sängar.
Sen städat övervåningen och skrubbat toaletten och bytt alla handdukarna.
Sen tog jag undervåningen idag igen, hihi tog och städade här i torsdags med med att moppa golven mm.
SÅ nu jävlar ska denna magsjuka va bortstädad.
Men jag andas inte ut förän måndag morgon hihi.

JAg och Theo gick upp på torget och handlade lite och fick massa frisk luft.
Så gott det kan vara haha.
Men fy skjutton för att gå i detta slasket USCH.
KAn inte snön bara försvinna och solen titta fram så man kan få ta på sig sin nya vårjacka =)?

ÅÅ verkligen ÄLSKAR sommaren.
Barnen kan springa in och ut, man har en lite pool på baksidan.
Det e ljust nästan hela dygnet och lukten av nygrillat.
Sen träffar man kompisar och åker till stranden och badar och sen hem och grillar, ÅÅ MYS.
Och alla e glada hela tiden.
Undra om Thilda går till sommaren??
VAd tror ni? jag tror hon går runt 11-12 mån.






Theo förra sommaren... <3




Nä nu ska jag hjälpa min man i köket =).
Diag blir det klyftpotatis kotletter och sås =) MUMS







Kommentarer
Postat av: Anna

ÅÅÅÅ, nu längtar man verkligen till sommaren!! Tänk vad skönt att städa undan alla tjocka vinterkläder :-)

2010-02-28 @ 21:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0