Sova?? NÄÄÄÄ!!!!

Denna natten har varit den värsta jag någonsin varit med om.
Om man ens kan kalla det natt??
Både jag och jimmy har varit vakna.

Thilda gick och la sig kl 19 sen fick jag och JImmy springa med jämna mellanrum upp till henne.
Vi gick och la oss kl 21, hon fortsatte skrika var 5 min. Kl 00 gav Jimmy upp och gick ner med henne.
Där hon fortsatte.
Märkte att jimmy la sig kl 01,40 igen.
Och då började hon igen. vi sprang med gämna mellanrum in.
kl 4,20 gav jag upp och fick gå upp med henne. Hon somna en stund på mig.

Jimmy och Theo sover fortfarande.

Idag får vi nog åka och kolla henne.
Nu har det varit väldigt gnälligt 2 nätter och igår kunde hon inte sova på dagen heller.
Man märker ju att något inte e som det ska.
Hjälper inte med alvedon heller. Hon har ju hostat jätte mycket det sista och låter tjock.
Funderar på lungorna. Eller öronen men hon reagerar inte när man trycker.


Ikväll ska jag hem till Frida på middag =). Ska bli mysigt. Men tyvärr blir jag nog
inte sen då jag inte sovit mer än 1½ tim inatt.




KRAM på er.....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0