Mitt i veckan....


Sorry för dålig update.
Men igår va jag som (ursäkta uttrycket) Utskitet Päron.
Thilda sov INGET natten till tisdag.
Från och med kl 00 på natten så gallskrek hon.
Både jag och Jimmy va uppe och vaggade henne.
Man lider så med dom, vet ju inte vad det é.
Gick i allafall till vårdcetralen med henne och där e dom ju VÄRDELÖSA.
Kan ju inte ens se i ett barns öra på 8 månader grrrr.
Men hon skrev ut medicin som jag skulle hämta ut idag om hon skrek i natt men det har hon ju inte gjort.
Så får se hur hon e under dagen.
Nu sover hon nog i vagnen efter att ha grinat hela morgonen *SUCK*.

Jag har sjukt ont i ryggen och nacken idag.
Ryggen vet jag varför då det snart e dags för den underbara veckan :(.

Idag kommer en tjej hit från Swedbank och ska värdera vårat hus =).
Håll nu tummarna =)

Sen komemr Maria med sina barn Ida och Annie.
Undra hur stor/liten Annie e, hon é la ca 4 mån nu =).


Thilda har börjat gå längs med långsidorna på bordet i vardagsrummet nu =)
Och kan förflytta sig mellan soffan och bordet =).
Mammas duktiga tjej =).
Igår när jag damsugade höll hon där bak på damsugaren och gick efter haha.
Såå söt.
Allt går väldigt fort med henne.
Hon blir redan 8 mån på söndag =).





Såå liten här... ca 1 mån





Här e hon stor =). (kolla theos minn)





xoxoxo Linda






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0