Måndag igen....

Ja då va det mpndag igen SUCK.
Jimmy gick upp kl 5,45 och vi kollade Sverige matchen.
USch då ville jag inte att han skulle åka till jobbet =(.

GOTT att Averige vann med 3-0 =).
Nu kan odm vinna allt a om jag följt med rätt?

IDag kommer Anna Alva och lilla Elin hit.
JAg orkar mig inte ut med vagnen idag.
Va knappt igår vi kunde gå med pulka här hemma.
Fattar inte varför det é så svårt att ploga?! Föreningen här som ska ploga han har inte varit ute på hela veckan som va nu.
Bara för att deras jävla maskin har gått sönder *SUCK*.
Då får han la för fasen köpa en ny då, lr hyra en.
Vi betalar ju för att dom ska ploga så får vi gå ut och ploga alla gångar för hand.
Och mer snö ska det komma.
Får la se om man orkar palla sig till dagis i morgon.

Idag hoppas jag att Jimmy kommer hem i tid.
Men tror la inte det. Dom har nog ett antal plogamskiner att laga.
Och doms tår säkert i kö utanför deras jobb nu.
Pappa har jobbat hela helgen men att åka runt och laga masa maskiner.

ÅÅÅ igår pratade jag med Melissa. Vi ska gå på Bio någon dag =).
Ska bli så mysigt, Vi har ju inte setts på jätet länge utan barn =(.
Så ska bli kul. =)





HA en toppen dag nu ska jag ta på mig och barnen. KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0