Lördag =)

Idag e det lördag och jag fick sovmorgon till 8,30.
jimmy fick gå upp med barnen kl 6,15.

Nu har JImmy åkt till stan och ska köpa jeans. Och jag sitter här i soffan med Theo.
Han kollar på Nicke Nyfiken.
Hoppas han somnar en stund =). Thilda sover en stund nu med.
Hon har blivit lite duktigare på att kunna sova 1 tim och lite till =).

Märkte igår att hon verkligen håller på att få tänder.
Hon har ju varit jätte grinig nu i 2 veckor, och igår verkligen kliade hon som skjutton på övre gomen så é la framtänderna. Gav henne alvedon och hon verkade lugnare.
Sen märker man det på avföringen med.

Idag ska Jimmy på frölundamatchen och sen ut och festa.
Matchen börjar redan kl 16. Så får la se om han komemr hem tidigt.
Har sagt att han inte kan ligga i sängen hela dagen imorgon.
Märker på Theo att han saknar sin pappa. Han har ju typ inte sett han på hela veckan då Jimmy jobbat över.

Theos farmor ska komma hit idag och vara här hela dagen, kul med litet vuxet sällskap.
Har ju varit ensam hela veckan och inne med sjuka barn.

Får la kolla på melodifestivalen ikväll och se om det é något att ha.
Läste i gp idag. Fattar inte varför alla måste ha så korta kläningar?
È dom inte där för att visa sin röst?
Blir ju bara skriverier om deras kläder.



Nä nu ska jag mysa med min son sen plocka upp diskmaskinen =).




gillar när det blåser från damsugan =)





xoxo /Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0