Lås alltid!!!!!!



Ja igår så vaknade Thilda i vagnen kl va ca 17,30 tänkte vagga om henne.
Så såg jag någon i svart jacka på utsidan sen ryckte det i dörren,
 men va så upptagen med griniga Thilda så tänkte Jimmy får låsa upp själv.
Men det kom aldrig in någon?!
Så kollade jag ut genom fönstret och såg bara massa fotspår i den nylagda snön??
Så ringde Jimmy och frågade vart han tog vägen men han va kvar på jobbet?!?!
FAN då blev jag skit rädd haha.
Tänk om jag inte hade haft det låst då hade jag nog fan skitit ner mig.
Om det bara kom in någon främande människa.
Och nu va det säkert någon som bara gick fel.
Men ändå man vet ju aldrig hihi.
Så nu ska det ALLTID vara låst.


Idag vaknade jag 5,30 av Thilda.
Hon va verkligen blöt på pyamasen. Måste ha läckt från blöjan.
Idag vet jag inte vad som händer för oss.
Theo och Thilda e förskylda men e ju ändå inte så fruktansvärtt kallt ute.
Orkar inte sitta inne en dag till haha.

NU ska det även bli hårt här hemma.
Vet att jag sagt det innan, men nu jäklar e jag peppad.
Thilda ska verkligen inte få någon mat på nätterna.
nu dom senaste nätterna har hon ändå bara ätit 20-50ml så hon é inte så hungrig,
utan bara en dum rutin hon har hihi.
Sen tyckte bvc att jag bara ska låta henne sova en gång på fm och en på ef.
Även om hon bara sover 30 min.
Kommer  inte bli lätt och inte roligt dom första dagarna.
Men kanske värt det?

Hur sover era barn som é 7 mån?







Idag har Theo och Thilda lekt mycket tillsammans. Dom har haft kryptävling haha.
Sen byggt med klossarna =)
UR SÖTA.

Nu sover Thilda sin första lur för idag och Theo kollar på Petterson och Findus =).
Jag ska städa i köket efter frukosten hihi.
Sen måste jag tvätta "urk"



Ha en toppendag i denna snön.




Kommentarer
Postat av: Frida Lernmyr

Fy fan va obehagligt. Får verkligen låsa om dig. USch!!!!



Lycka till med Thilda..

2010-02-02 @ 10:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0