Kl 04,30....

Ja då tyckte Thilda det va dags att gå upp.
Men jag låg och drog mig till 5,30. Va såå trött.
Men fick ju springa in ett antal gånger till henne.

Jimmy skulle tagit natten i natt men han fick så fruktansvärt ont i magen på höger sida igår.
Han viste inte vad han skulle göra. Stackarn...
Jag vill att han söker läkare idag för det men han säger att han ska vänta några dagar.
ENVIS.
Kan ju vara vad som helst.
Tex blindtarmen lr något.
È inte normalt att ha så ont på bara höger sida utan anledning lr?!?!

När Jimmy kommer hem ska vi fixa lite i badrummet för att kunna dra rör där i morgon.
Sen ska vi renbädda och städa.
Sen blir det la god middag =).
Känner faktiskt för att gå på Bio idag.
Får la se hur Jimmy mår och barnvagt.

Igår hade vi riktigt trevligt hos Anna och Alva.
Theo och Alva har nog saknat varanndra.
Inte setts på nästan 2 veckor.
Vi fikade och åt supergoda pannkakor.
TACK Anna...



Nu ska jag fixa frukosten.



KRAM



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0