Inte sovit!!!!!!


Ja usch vilken hemsk natt.
För en gångs skull sov Thilda bra och vaknade första gången kl 23,15
 fick då mat då hon va för trött för gröten på kvällen.
Sen vakna hon kl 3 igen.

Sen vaknade Theo kl 00,30 och va grinig och va stekhet.
Han skulle kissa sen fick han saft och alvedon. MEn jag skulle ligga brevid
han och han somnade typ aldrig om.
Så gick in till mig när jag trodde han somnat men då ropade han efter mig igen.
Sen kl 3 bröt jag typ ihop för att jag va så jävla trött.
Då vaknade thilda igen, gick in gav nappen la mig, hon grina igen
gav nappen klappa på henne, hon blev hysterisk försökte få tyst på henne,
 fick tyst på henne gick in och la mig igen men då grina hon igen och då gick jag ner och gjorde välling.
Orkade inte hålla på mer med tanke på att jag inte sovit.
Så inatt får det bli hårda bud igen.
 Vi gick upp kl 6 och nu har hon somnat på soffan grrr.
Theo sover fortfarande. Kändes inte så varm när jag va inne hos han nu i morse.
Så hoppas inte han har mer feber.


Nää nu ska jag slappa framför tvn somna lär jag inte kunna i
och med att jag hunnit dricka 2 kaffekoppar hihi.



Kör försiktigt i snön...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0