Hemsk dag!!!!!!!

Igår va nog den tuffaste dagen på länge för mig.
Dagen gick ut på att koka av ilska och gråta flera liter av tårar.

Farmor återhämtade ju sig efter timmar av kritiskt läge om hon skulle överleva.
Asså att bara gå och vänta på samtal och få veta vad som händer mm gör en så frustrerad.
Men hon piggnade till. Visst det é fortfarande kritiskt.
Hon hade fått så högt blodtryck att hjärtat hade inte orkat pumpa så hon hade fått massa vatten i lungorna.
Och dom hade fått ge massa hjärtmassage.

Hon ligger nu med syrgas på maxeftekt. Och har fortfarande högt blodtryck.
Hoppas hon återhämtar sig.
Men pappa sa att hon hade fällt några goa kommentarer när hon kvicknat till, och det é min farmor det =).
Läkaren hade frågat henne om hennes personnummer bara för att kolla om hon kommer ihåg.
då sa hon ex 28 maj 1967 så sa läkaren dom 4 sista sifrorna då? ÄÄ e la inte så noga sa farmor haha.
Hon é för skön den tanten =).


Sen efter att det lagt sig lite igår. Fick jag nästa slag.
FIck jag ett samtal, säger inte från vem. Men asså ibland tycker jag nog det é bättre att människor
håller käften.
Ringa och säga en sån sak till mig, Fattar du inte hur mycket du sårar mig.
Du gör mig så ARG och FÖRBANNAD!

Att du ens har dom tankarna i huvudet??
Fattar inte hur du tänker?
Du har verkligen försvunnit för mig nu och har verklgen visat att du inte bryr dig om något annat.
Fattar inte att du kan klämma ur dig en sån sak och tror att du kan lämna mig oberörd??

Du é då inte välkommen innanför dessa dörrar igen.
Du har verkligen visat vad du é för person.








Hoppas ni hade en bättre söndag??

IDag ska vi åka till Amanda och Alma ÄNTLIGEN efter några ombokningar hihi...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0