God morgon!!

Ja i natt har jag fått sova hyffsat. Vaknat va tredje timme men inte mer.
Så helt OK =).
Fast känner man sig utvilad för det?? NEJ!!
Men får trösta mig med att jag har haft en OK natt.

Theo har fortfarande feber. Han kom in till oss kl 1 inatt och va kokhet.
Mammas lilla plutt. Men har inte hostat lika mycket i natt.
Vet inte om jag ska gå till vårdcentralen med han idag lr om vi ska avvakta??
ÅÅ tycker sånt e så svårt.
Visst han ligger bara i soffan och gör inte så mycket. MEn dricker ändå hyffsat.
Äter gör han ju inte. Inte ens en kaka.
MEn samtidigt kan det lika väll vara pga förskyldningen som han har hög feber.
Skulle han ha öroninflammation igen vet jag inte vad jag gör haha.
Aja får avvakta och se vad dagen erbjuder.


Idag e det fredag, som ni alla säkert vet =)?!.
Jimmy får åka och handla efter att han besiktat bilen.
VAd ska man äta för fredagsmys mat idag då? 
hmm vet inte. 

Får nog bli en film ikväll går ju fasen inget bra på tv. 
Tycker inte lets dance e bra iår. 
Man tröttnar när dom sänder samma sak 15 gånger. 
Kan dom inte hitta på något nytt??


Nä nu ska jag ptergå till mitt kaffe och underhålla Thilda som e svårroad.
 


Kommentarer
Postat av: Anna

Ha en underbar fredag o hoppas Theo blir frisk snart!!

2010-02-05 @ 10:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0