Full Fart...


Ja idag kom David Danney och lilla rasmus hit på fika =).
VA super trevligt.
Barnen lekte som bara den, Thilda hann inte ens sova haha.
Theo gick och höll rasmus i handen så han inte skulle ramla hihi =).
SÅÅÅ Söta....
Efter att dom åkte. Va la här i 4 timmar så va jag helt slut.
Men va bara att börja med maten, Lasange =) finns det något goare? och en superfärsk sallad till?


Inatt vaknade Thilda en gång. Så underbart.
Vet inte när det hände senast =). Underbart iallafall =)



Nu har vi varit och köpt nya toalett till badrummet =)
SNart klara där och då ska ni få se om ni e nyfikna??
Jag é SÅÅ NÖJD.
Kommer bara använda den toan nu haha. Ni som inte vet så har vi 2 toaletter =).
Annars hade jag nog dött dessa månader det tagit haha.




Imorgon kommer syster yster hit med sin nya valp =) ska bli kul =)

Denna söta e det =)

BELLE heter hon=)

Ska se till så att hon stannar här =).
Ska ge ett gossedjur till Frida istället =).
Säg inget till henne tssss =)


Nu ska jag umgås med min man XOXO Linda


Kommentarer
Postat av: Frida

Haha det kan du glömma min lilla vän ;) Men du är välkommen att hälsa på närsom :P

2010-02-10 @ 09:08:00
URL: http://fridaonelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0