Farmor....

Ja mamma ringde mig strax efter 9 imorse och sa att farmor åkt i akut till sjukhuset.
Hon hade fått hjärtmassage med ambulansen in till sjukhuset.
Pappa ringde mamma för 2 tim sen och sa att läget é kritiskt.

----samtal-----

Nu ringde mamma och sa att hon har piggnat till =).
Så nu får vi hålla tummarna.  Att det fortsätter såhär =).

IDag händer inte så mycket annars.
Har gått på 1000 nålar här.
Jimmy håller på att kaklar i badrummet så vi snart blir färdiga där =).

Försöker få i Theo massa mat med. Han åt ju inget nui veckan när han va dålig. Och det syns på han.
Han e liten och trött och blek.
Mammas lilla älskling.  È så jobbigt när han inte äter.


Inatt sov Theos farmor här.
Hon sov i Thildas rum så jag fick sova. Och hon gav inte henne mat på natten förän kl 5 i morse så nu ska jag köra på samma inatt. Sängen står kvar inne i hennes rum så jag får la sova där.
För då e det bara några nätter kvar innan hon kanske inte äter något alls på natten,
SÅ SKÖNT.....


Nu ska jag ta min griniga son och beställa pizza.




KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0