Det fick jag äta upp

jag skulle ALDRIG sagt igår att det verkar som att Jimmy och barnen klarat sig.
För visst vakna jag kl 01 av att Jimmys springer in på toa och spyr *SUCK*.
ÅÅÅ
va trött man blir.
Tycker så synd om han. Samtidigt som man mår illa och går på spänning för att kanske få det igen?
Jag ska inte ens säga och hoppas på att barnen får hålla sig f*****.

Så vad händer idag då?
JA inte ett SKIT.
Försöka hålla oss friska.
ÖSREGNAR ju ute. Så någon frisk luft står inte på listan.
Ska städa här nere och leka med barnen och försöka hitta på någon mat jag e sugen på.
Ska kolla om min mamma kan handla lite mat åt oss.
Thildas gröt e tex slut, och lite annat smått och gott.

Sen till det tråkigatse. Att vi inte kan gå på Mios dop i morgon hos Melissa och Jerry.
SUCK.
HAr inte träffat mellebelle på år och dar och har sett i fram imot att träffa henne nu i 2 helger
men förra helgen va snökaos och denna magsjuka... ÅÅÅÅ.
Arg man blir.
Och den stackarn har åkt på världens tandvärk så honinte kan prata och e helt svullen hihi.
FÅr jerry lite lugn och ro hihi. Nä tycker synd om dig Melissa <3




Hoppas denna underbara familj får en toppen dag i morgon





Nä ha en toppen dag. Jag ska försöka.....





Kommentarer
Postat av: Melissa

jerry får lugn och ro?? de e ju han som tjatar mest,, stackars mig nu kan ju inte be han vara tyst haha

2010-02-26 @ 08:28:08
URL: http://melissabelin.blogg.se/
Postat av: Melissa

förlåt då rå=) haha

2010-02-27 @ 07:27:41
URL: http://melissabelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0