Brandbilar.....

Idag åkte vi med Anna Alva och lilla Elin till brandstationen i torslanda där Thomas (alvas pappa) jobbar.
Barnen va helt saliga.
Dom visste inte vart dom skulle börja. Först gick vi "husesyn".
Sen fick barnen åka brandbil, först körde Alva med pappa Thomas sen fick Theo åka med Thomas =).
Har nog aldrig sett Theo såå nöjd. =).

Hahaha det rligaste för oss va nog när Theo skulle visa sin brandhjälm och sprang rakt in i en lång glasruta haha.
Glasrutan va från golv till tak haha.
Såg skit roligt ut. Han skadade sig aldrig. Haha va paff han blev när han gjorde det haha.

Sen  har vi bara lagat mat och busat med barnen och badat dom =).
Nu sover THilda och Theo äter gröt.


Igår va jag på tjejmiddag hemma hos Frida som har fyllt år.
Va super trevligt och god mat =).
TACK Gumman <3



Idag ska jag nog lägga mig tidigt. E svin trött. tog kort på mig och Thilda innan och då ser jag svart ut runt ögonen.



Hoppas ni haft en bra Alla Hjärtans Dag??
 





Min sötnos....


och min prins =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0