Bättre....

Ja nu mår jag mycket bättre.
Inte mått illa alls i dag. IGår gjorde jag det till och från och det brännde i magen och världens huvudvärk.
Men nu e det bara huvudvärken kvar,  =).
JImmy e hemma idag oxå.

Fy vad tiden går sakta när man e sjuk och hela familjen e hemma.
JImmy och Theo har ändå varit ute båda dagarna men för en annan går tiden gör sakta.
När kl va 10 i dag trodde jag den snart va 13 =(.
Verkar ju som om alla andra har klarat sig och det é jag väldigt taksam över =) "peppar peppar"

Jaha och till min stora förvåning NOT så snöar det.
Ska komma en decimeter till *SUCK*
Och nu verkligen öser det ner SNÖ haha.


IDag händer inte så mycket som sagt. Ska laga mat bara.
Jimmy fogar det sisat i badrummet.

Thilda e inne i någon tråkig/jobbig period, tror det é seperationsångest.
Hon bara gnäller och gnäller och gnäller. Hon kan inte sitta och leka på golvet själv. 
Hon é knappt nöjd när man bär henne. Hoppas detta e över SNART...


 
Vill ha tillbaka min glada tjej =)






KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0