Ännu en sömnlös natt....

Ja har man fått sova i natt?? NEJ!
Thilda somna kl 19 vaknade kl 22,45 första gången, SUCK.
Fick mat sen började hon kl 00,30 sprang upp flera gånger säkert 3 gånger va 5 minut.
Så höll hon på fram till kl 5. hon sov en lite längre stund mellan kl 3-4,30.
Sen ville hon upp 4,30 men NEJ. ÅÅÅÅ e såå trött på detta nu att jag snart spyr.
Kan hon inte bara sova?? Hur svårt e det? Hennes mamma och pappa behöver få sova.

Hon har fasen aldrig sovit typ.
Dom första 5 mån så va jag uppe en gång i timmen hos henne.
Har testat ALLT som finns för att få henne att sova.
Köpt tossor till sängen, haft henne hos oss. haft henne i ett annat rum. haft henne i vårat rum.
INGET FUNKADE. Trött man blir på sånt.

Till helgen ska jag SOVA. Ska iväg å lördag kväll men blir absolut inte sent för mig. Måste se till att skaffa skjuts hem bara har inte råd med taxi då jag bara lockat ut 3 mammadagar på en vecka.


Igår va Maria här med Sina döttrar Ida och Annie.
Theo och Ida busade och BRÅKADE hela tiden haha.
Dom kom 10,45 och gick inte förän kl 17 =).
Vi beställde hemkörning av pizza *mums*.
Sen när dom gick så badade jag barnen och la dom kl 19.
Jimmy jobbade över IGEN och kom hem strax efter 19.

Idag ska jag till tandläkaren med Theo då han rammlade igår och slog i framtänderna
fick en snygg fläskläpp med.
Han bara föll handlöst tog inte emot med händerna alls. Bara rakt ner i golvet.
Stackarn.
Sen fick jag BVC tid kl 13 oxå. Ringde dom desperat igår då Thilda inte sover.
Asså fattar inte vad det é med henne. Hon e 8 månader lixom. Hade köpt det om det va en 2 mån som skrek hela natten men inte en 8 månader.
På dagarna e hon pigg men extra grinig bara.
Funderar på att hämta ut medicinen och se om det blir bättre...





Ha en toppen dag, jag ska försöka hålla mig vaken...

Ps. kul att det ska bli snöstorm ds.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0