Utelåst

Hej

Usch vilket jäkla skit väder vi fått. Bara regn regn regn och blåser.

Igår va jag hemma och inne hela dagen Thilda é jätter förskyld och näsan e helt täpt. Så inatt har jag varit uppe ca en gång i timmen.
Tycker inte dom små ska få bli förskylda.

Dom e så söta Thilda och Theo ihop nu. Theo "läster" en bok för Thilda igår han leker med henne i babysittern och hon ska köra hans bilar =). Dock lite svårt när hon inte kan gräppa riktigt än hehe.
Han é världens bästa brorsa =). LÄngtar tills hon kan sitta upp själv. MEn hon e verkligen med hela tiden och skrattar åt Theo. È såååå himla mysigt. Älskar verkligen mina barn.

Igår va jag ute och sprang med. =) känner mig riktigt duktig. Gjorde även 40 situps. Va bara ute i 15 min igår men ska öka suksesivt.

Sent till rubriken då.
Theo låste ute mig igår. Jag skulle ut för att dra ut markisen, så gick ut på altanen och tryckte igen altandörren
Och då va Theo där snabbt och tryckte ner handtaget så så att jag inte kunde dra upp dörren. (har inget hadtag på utsidan)Så försökte få Theo att öppna igen men han tryckte bara till det mer och mer. Yttedörren va låst oxå.
Sa till han att hämta en stol då han inte når jätte bra till handtaget, men då skulle han börja va rolig och snurra runt med stolen, Jag visste inte om jag skulle skratta lr gråta,Står ju där ute i ösregnet utan skor och blir bara blötare och blötare. Va nära på att gå ringa på hos en granne så Jimmy skulle få komma hem och öppna men han lyckades tillslut att putta till handtaget ordentligt så jag kunde skaka upp dörren.
Så nu ska jag ALDRIG putta igen den dörren igen. Funderar på att sluta låsa på framsidan med men snart kommer han kunna öppna den dörren och kunna springa ut utan att jag ser =(. Så får nog bli såhär.



Ha det bra




Mammas busfrön....

Kommentarer
Postat av: lisa

Usch stackars lilla Thilda, jobbigt när dom e sjuka när dom e små, hoppas hon e bättre snart! Haha typiskt att det regna oxå. Kan ni inte byta det handtaget då så att det går att öppna från utsidan och att det är så man ändå kan låsa på insidan?

2009-09-24 @ 10:33:27
URL: http://lisaomaya.blogg.se/
Postat av: Lisa

Nee det e sant hehe, du får ha nyckeln runt halsen hehe eller kanske en magväska och ha nyckeln i haha det hade vart snyggt ;)

2009-09-24 @ 14:39:19
URL: http://lisaomaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0