Tuff natt och semester

hej.

Ja usch inatt har varken mina eller Theos ögon blundat länge =(. Han vaknade 00,30 och bara skrek och skulle sova inne hos oss. Så lyfte in han. Trodde han bara drömt men då började han böka och kan inte ligga still och bara gnyr något som inte stämmer och e jobbigt för han. Så håller han på till efter kl 3. Jag tror på öronen igen då han petar där och säger aj aj aj så frågar man han om han har ont men då säger han NEJ. AA e inte lätt med dessa barn. Nu ligger han i soffan och ser krasslig ut. Får inte ta febern på han. Måste köpa sån som man ta i öronen. È jobbigt att hålla på att bråka med att ta den i rumpan.

 


Mammas sjukling....

Ja vi ska ju på återbesök till öronläkaren nästa vecka. För att kolla om han eventuellt har kvar vatten bakom öronen också skulle vi prata om en eventuell operation om han skulle få en öroninflamation till lr om han hade kvar vatten bakom öronen. Han har ju haft 5 öroninflamationer (tror jag) och nu kanske igen.

Igår när vi hämtade på dagis hade Theo slått i sitt lilla huvud igen. Han har nu en bula och ett blåmärke så hade det "sprukigt" lite. Alltid han som ska slå i sitt huvud. Sen gick vi hemåt jag Theo Anna och Alva. Dom e så söta "Bill och Bull" haha. Dom ska reta och busa med varanndra hela tiden. Och på något sätt måste dom peta på varann.

Idag jobbar Jimmy sista dagen sen har han semester nästa vecka =). Ska bli SKÖNT. Får hoppas att Theo inte blir sämre. Får la ringa vårdcentralen och se vad dom säger. Han é ju inte riktigt sig själv. och han é ju inte den som brukar vara vaken på natten. Thildas näsa e fortfarande bom tät. Hatar verkligen att ha sjuka barn.

Idag ska Jimmy åka till Falköping och kolla på nya maskiner. Hoppas dom inte kommer hem försent så vi kan handla mat. Och idag é det lön och mammapenning =).
Vi måste köpa vinterskor till oss 3 sen overall till Thilda och vatar till både Theo och THilda. Sen behöver Thilda en vintermössa med. Ja detta blir nog billigt och bra :-(

Nä nu ska jag mysa med min son. Ha det fint. Jag ska försöka.





Mammas sötnos nybadad =)




Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha imorse var jag jääävligt trött innan jag fick i mig kaffe annars brukar jag gå upp med ett leende på läpparna. Somnade inte förän kl 3 inatt. Jag vet att jag har lyx men jag har blivit bortskämd av Maya så när hon inte sover som hon brukar så känns det direkt, haha stackars mig va :P ska tänka på dig nästa gång jag e trött på morgonen så om jag klagar då så ska jag skriva ett sms till dig där jag talar om hur grym du e som orkar hehe

2009-09-25 @ 19:12:46
URL: http://lisaomaya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0