Trött.........

Ja usch vilken jobbig dag jag haft idag. Inte alls varit på min sida. För det första har jag inte sovit i natt. Thilda har varit grinig fram och tillbaka hela tiden. Sen kunde jag inte somna om vid 4 tiden. Sen kommer Theo instamplandes kl 6. Så va bara att gå upp svin grinig och trött va man.

Sen har heo har bara jobbat sig och smällt i alla dörrar och lådor som går. Sen rammla och slå sig hela tiden och vilja ha godis kl 8 på morrgonen. Så dom har verkligen provat mamma Lindas tålamod idag.
Men skam den som ger sig.
Kl 10 fick jag nog så vi gick ut och lekt med Anna och Alva, va verkligen en befrielse. Dom höll på att "köpa" glass i en liten affär på lekplatsen sen gungade vi och dom bråkade självklart lite.
Så som syskon gör haha.

Igår hade jag en mysig dag med barnen. Vi lekte och bussade här hemma. käkade mat sen badade dom.
Jimmy kom hem kl 20 då hade jag precis lagt Theo i sängen.

Så det kan verkligen skilja sig från dag på dag mellan barn Igår underbar dag idag mindre rolig dag.

Idag kommer farmor förbi och passar Theo så vi kan åka och köpa present till vår älskade son som blir 2 år på Lördag. Harregud vad tog tiden vägen? Har hänt så otroligt mycket på 2 år.
Från att inte kunna något till att i stort sett klara allt själv. Och hans underbara personlighet och charm.
Ja gud va man älskar denna lilla solstråle. Även om botten é nådd ibland hehe.



Ha en underbar dag i solen kram kram







Theo ca 3-4 mån



Theo på sin 1 årsdag




Theo snart 2 år






Kommentarer
Postat av: Melissa

haha vilken bild den första=) hehe sötnos=)

2009-09-16 @ 15:05:45
URL: http://melissabelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Faan vad du klagar hela tiden. Valde ni inte att skaffa barn?

2009-09-17 @ 11:09:07
Postat av: Linda

"Faan vad du klagar hela tiden. Valde ni inte att skaffa barn?" Och vem é du som skrev det?

Jo klart jag valde det och e det bästa jag gjort men jag é inte mer än människa....

2009-09-17 @ 18:32:01
URL: http://lindawidellsandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0