Sovmorgon =)

JA nu i 2 nätter har vi äntligen fått börja sova bättre. Thilda vaknar inte 1 gång varje lr varannan timme längre och Theo skriker inte på natten =) SKÖNT.

Jag och Theo sov till 8,30 =) Underbart. Jimmy och Thilda hade gått upp vid 6.
Vet inte vad det e med Theo han é hängig och satt på sin stol och skulle äta frukost och bara började gråta mammas lilla plutt. Vet inte vad det é med han. Han har knappt sagt något och varit glad. Får la se vad dagen utvisar. Sååå typiskt om han ska bli sjuk just denna veckan då jimmy har semester =(.

Sen äter han verkligen INGET, igår va vi på middag hos farmor han käkade inget fick 2 små små youghurtar dom åt han sen 2 skedar glass till eftreätt. JAg orkar seriöst inte bry mig om man får säga så? Han har alltid varit jobbig med maten men nu e det värre än någonsin. Han äter typ frukost sen i stort sett inget mer. Bara frukt som jag inte ger han lika ofta längre och han frågar inte lika mycket efter det. På dagis säger dom att han ätier men jag vet ju inte hur mycket och hur bra koll dom har heller. dom har ju 24 andra barn. Aja man får la låta det va såhär och stå ut mer. Har varit såhär i mer än 1 år nu. Och har bara blivit värre.

A igår röjde vi lite här hemma =) Skönt vi hade massa gamla mobiler som det inte e något större fel på så vi ska sälja dom =) gott med massa extra pengar då vi hade mycket lån denna månaden.

Sen till lördagen då..
DÅ va jimmy på frölunda matchen och Frida va här. Vi hade det super mysigt och satt och tjötade och kollade smått på frölunda matchen =) gott att dom vann =).
Sen fick jag Fridas skinnjacka =) Tack så mycket älskling.

JA idag e det THE BIG DAY för Melissa och Jerry men ingen bebis inte. Jag tror den kommer på onsdag =) Onsdags och söndags barn é bäst!?=).


Ha det underbart och håll tummarna för att Theo inte bli sjuk.




mammas älskling










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0