Söndag igen....

JA då va denna helg snart över. Helgerna går bara snabbare och snabbare.

Igår åkte vi till ikea och skulle köpa en tvättställning men vi kom därifrån med två glasskivor till tv bänken och 4 st kartonger. Sen gick vi upp till Theos mormor och morfar och tjötade lite.
Igår hade vi en super mysig kväll med Melissa och Jerry. Käkade Lax potatais och romsås. Sen hade jag bakat en kladdkaka som va jätte god om man får lov att säga så själv?! Lagom kladdig.
Sen spelade vi Buzz och det va verkligen jämt hela vägen =). Theo somnade tidigt då han bara sovit 15 min på hela dagen. Sen sov han ända till 6,30 =).
jimmy skulle ha natten men den människan skulle ju inte vakna om blixten slog ner här hemma. bankade och slog på han men han vaknar inte. Blir såå trött. Tänk inte på mig som inte ens kan få ligga kvar 1 natt i veckan. Sånt kan göra mig rinkitigt förbannad. Va Jävligt förbannad på han inatt.

Idag blir det kalas för lilla Ida som blir 2 år. Ska bli kuligt. Hinner ju aldrig träffa Maria nu när hon börjat jobba.
Men snart e hon mammaledig igen. Innan träffades vi ju 2-3 gånger i veckan.
Men sånt é livet, tyvärr måste man jobba.


Ha en underbar dag.


KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0