September...


Japp då e det redan september. Snart e hösten här. Men om jag ska va ärlig så ska det bli mysigt =).
Mörkare kvällar kunna tända levande ljus mm =).

Ja förlåt för mitt dåliga bloggande. Men har ju som sagt inte mått så bra.
Men nu har jag inte haft ont i huvudet på ca 2 tim så håller tummarna för att den inte kommer tillbaka.
har ju huvudvärk men inte den smärtan.
Theo drog mig i håret förut och det gjorde så jävla ont i huvudet att jag började gråta.
Imorgon ska jag ju va hemma med båda barnen själv så då måste man ju må bra.
Hoppas på fint väder så vi kommer ut en stund.

Snart ska Jimmy nog ha semester med. I vecka i v39 tror jag det blir. Ska bli skönt att ha han hemma igen =).

Sen har jag massa saker att fixa innan dopet. Måste handla massor av mat gå till systemet, köpa doppresent,
städa, ja massor av små pill att fixa innan lördag.

Har ju glömt att säga att jag va på BVC med i måndags och Thilda vägde 5620g stora tjejen nu.
Nä nu har inte jag så mycket mer att tillägga.. som sagt mina dagar har tillbringats i soffan med en filt.





HA det underbart... kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0