Mardrömmar...

Ja usch inatt vaknade jag av en hemsk dröm.

Drömmde att Theo va jätte sjuk och höll på att dö. Och jag lämnade han kvar på sjukhuset och festade sen fick jag panik och åkte till han på  ett hem som han va på. Och bara kramade om han i flera tuimmmar och kände mig som världens sämsta mamma som lämnat han där.. Sen somnade han in för gott.

USCH va verkligen hemskt. Vaknade med gråten i halsen. Fy fan lider verkligen med dom som upplever detta. Det får ju bara inte hända så små barn.

Nu vet jag vad Melissa Belin och Frida Lernmyr kommer tycka. Att jag inte ska läsa såna böcker. Lessen tjejer kan inte låta bli.

Nä usch. Idag ska här städas och bakas lite =). Fick ett bra recept av Frida L nu om glacyr men ska kolla med min privata bagare Jerry oxå om det går att lägga i rosa färg där med.

Mår ju bättre idag ingen huvudvärk JIPPI.  Dock har jag ju tyvärr smittat Jimmy han  har fått ont i halsen och huvudet. Men sen é ju killar lite klenare haha.


Tänk om man kunde vara såhär duktig ??


HA en underbar dag kram









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0