lördag =)

Ja man vakna lika tidigt idag med. Finns inget som säger att lördagar ger en sovmorgon när man har småbarn.
Sen har jag fått sova inne hos Theo hela natten. Vet inte vad det é med han, han é bara ledsen hela tiden och säger aj aj aj =(. Ja tror fortfarande på öronen. Det kan va så att dom bara har ont på natten och inget på dagen när dom står upp. Och läkarna gör tyvärr inget om dom inte har feber. Ska ju till öronläkaren på onsdag så får la se om dom kan se något om han inte blir värre tills dess.

Ja då har man betalat räkningarna och é typ fattig igen. Hade 3 lån att betala denna månaden =(.
Ja é så less på detta. Visst vi får in pengar så vi klarar oss. Men ibland vill man ha lite extra så man kan göra lite roliga saker oxå. Känns som jag och Jimmy måste kunna få unna oss lite. Jag orkar inte sitta här hemma hela tiden dag som kväll. Vill ut med mina kompisar och jimmy med sina. Vill kunna ta en middag på resturang men några öl till med mina vänner. Men känns som det finns varken tid lr pengar till detta. Sen blir dett ALLTID massa extra utgifter som man inte vet ska komma så blir aldrig att vi kan spara massa pengar.

Denna månaden ska jag och min syrra gå på Ladys Night ska bli så jävla roligt. Behöver verkligen detta känner jag. Så nu ska jag lägga undna pengar till kanske en middag på resturag med =)?! ack Syster för att du njuder mig på detta =) Love you.

Ikväll ska älsklingen på Frölunda-Timrå jag och Frida ska mysa här hemma. Massa tjöt och gott att dricka =).
Hoppas man får barnen i säng i tid =).
Nu har vi varit och handlat mat =) Asså fasen va dyrt det é med blöjor både Theo och Thildas kostar 115 kr/paketet så blir 230kr ca i veckan. È sjukt dyrt. Tycker man borde få lite gratis lappar på blöjor då och då haha.


Ha en underbar Lördag.





Theo ska köra Thilda i släpet =). Sötnosarna =)






Kommentarer
Postat av: isa

Så söta dom är! =)

2009-09-27 @ 22:09:11
URL: http://bellasita.blogg.se/
Postat av: Frida

Hihi så lite så syster =) Japp vi ska ut och äta innan ;) Systermys! <3

2009-09-28 @ 08:20:44
URL: http://fridaonelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0