LINDA............




JA nu jäklar
ska mitt nya liv börja. Jag mår dåligt över mig själv. Skäms för att visa mig till och med för Jimmy.
Magen hänger rumpan e bredare än vanligt och musklerna gömmer sig för långt in.

Så idag ska jag börja MITT NYA LIV med en långpromenad äta nyttigare,
inga bullar lr annat onyttigt äta bra mat bara. Ut och springa.
Sen gå i raskare fart till och från dagis och gå en extra runda innan jag hämtar igen. Göra situps osv. NU ska det fasen bli ändringar.
Sen ska jag köpa gyumkort med. Men en sak i taget.
Nu har jag fått min Ipod av älsklingen så i morgon ska det springas.


GUUUUUUUUUUUD va skönt detta ska bli. Så LINDA nu får du sluta SMÅ ÄTA.

Någon som har lusta att följa med på min nya resa så bara att säga till så kan vi stöta varann... =)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0