Längesen....

I lördags hade vi dop för våran Lilla Thilda Inger Sandh Widell. Va väldigt lyckat. Theo satt tro det lr ej STILLA i kyrkan haha. När sångerna va slut hör man i bänken längst fram, SLUT, mammas sötnos.
Sen drog alla hem till oss och käkade kyckling med pasta och sallad och kex och massa ostar.

Sen va det dags för paket öppning. Fick Pengar en Barnkammarbok  armband 1 halsband ett fotoalbum med hennes namn vikt datum mm skrivit ett smyckeskrin. =) och hennes månadssten i en liten ängel.
TACK SÅ JÄTTE MYCKET. Sen va det goda tårtan som Jerry skrivit och målat så fint på (Tack Jerry)
Tyvärr va jag lite ledsen och på dåligt humör tack vare en viss person men alla andra förgyllde verkligen denna dag.



Fina Thilda på dopet





Theo käkar.




Fina Tårtan (Tack Jerry)



I söndags möte vi upp Anna Thomas Alva och deras Elin så gick vi till Tuvevallen på marknad, va dock inget att ha
men fanns lite karuseller för barnen. Som tex kaffekopparna hahah dom snurrade inte lite fort, så när jimmy Theo Thomas och Alva äkte dom så åkte dom la typ 5 min, han som hade maskinen gick iväg en stund haha. Helt sjukt. Sen gick vi hem till Thomas och Anna och grillade korv. Super gott.
Så även en grym film igår "Den Utvalde", rekomenderar den starkt. lite annorlunda kriminalare.

Sen tillbaka till vardagsrutinerna idag igen då =(. Theo kom in den underbara tiden kl 5 sån tur va så somnade han nog om, om inte annat så sov jag som en stock fram till Jimmys förbaskade väkareklocka ringde.
Upp och k'ka frulle sen till dagis. Jag och Anna köpte frallor och gick hem till mig och käkade frukost igen =).
Sen för att förbränna fett så gick vi en promenad till shell och köpte glass =). ¨

 Nu ska jag slappa framför tvn har sjukt ont i rygg slutet. Finns en underbar anledning till detta (ironi).
E den jäkla perioden tillbaka igen snart. Vet att andra mensen med Theo trodde jag att jag skulle dö av smärta. Får se hur underbar denna blir då.





 KRAM










Kommentarer
Postat av: isa

Så fina barn du ahr Linda! Din lilla Thilda är allt väldigt lik sin mor! :)

2009-09-07 @ 18:52:35
URL: http://bellasita.blogg.se/
Postat av: Melissa

Förbränna fett?? och sen glass? hmmm hehe

2009-09-07 @ 19:07:05
URL: http://melissabelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0