KURS



Japp jag vill gå matlagningskurser asså jag kan laga mat men e så fruktansvärt dålig på att komma på och testa nytt. Sen skulle jag vilja när jag ändå é på G att gå kurs för att gö fina tårtor och kakor =).

Jag tycker verkligen det é kul att baka. MEn dels é min fantasi inte alltid med mig sen tycker jag det verkar så svårt att få det fint. Eller det é det säkert inte men jag blir lätt missnöjd när det inte blir som jag ser ut i huvudet.

Men idag ska jag göra kladdkake muffins med glacyr 



WICH ME LUCK


ps é det någon som vill gå sån kurs med mig säg gärna till =) ds


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gooooooing där... Jag är också sugen.fast inte på tårtor .. utan på bli bättre på matlagning osv.

2009-09-02 @ 13:44:11
Postat av: Linda

okej.. vem e detta då?

2009-09-02 @ 14:32:18
URL: http://lindawidellsandh.blogg.se/
Postat av: Melissa

Tack gumman!.. ja hade gärna kommit till er om jag haft bil=).. men orkar verkligen inte sätta mig på en buss så långt=(.. puss

2009-09-03 @ 12:25:14
URL: http://melissabelin.blogg.se/
Postat av: Frida Lernmyr

haha de var jag som skrev

2009-09-03 @ 13:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0