Konstig söndag....

Ja nu sitter jag här i Tystnaden. Underbart. Hör bara kaffekokarn puttra i köket =).
Theo é på dagis och Thilda sover. HAft en ganska jobbig morgon. Theo har slagit sig två gånger och gör ALLT man inte ska. Han har börjat använda fula ord med. F*N har han börjat säga och detta gillar vi inte alls. Men samtidigt får vi la skylla oss själva. Både Jimmy och jag é bra på att säga det men sen har vi en Morfar som é grymast på att säga det. Använder la det i varje mening i stort sett.

JA igår började det med en underbar sovmorgon för mig. Gick la upp kl 8,30.
Men sen säger Jimmy att han mår illa och 10 min senare ligger han slimmad runt toaletten.
Och då börjar jag inbila mig att jag mår illa. Hatar när någon säger att dom mår illa. Att spy é min största skräck.
MEn han va bara inne på toa 1 gång och mådde bättre sen, Så jag tror det va svampen han käkade dagen innan som han i sköljde. Nu mår alla bra iallfall =). Och vi é inte smittade hehe.
Sen bar det av på kalas för mig och barnen till lilla Ida som fyllde 2 år, Jimmy stannade hemma.

När jag kom hem så va det kliniskt rent på golvet och diskbänken =) då blir man inget annat än GLAD=). Älskar att komma hem när det é fint. Jag é ju som sagt ganska pidant av mig hehe.
Men min gubbe va ganska ARG, han hade spelat på PS3 och förlorat och då blev han förbannad så han slår kontrollen i bordet så den går sönder och då blir han ju förbannad för det med. Så nu får han lägga ut 600 kr på en ny.. VA det värt det älskling??

Sen har Thilda börjat bli gnälligare på kvällarna igen. Verkar som magen har börjat strula igen =(.
Sen spyr hon något fruktansvärt och äter inte ens upp all mat.
Hoppas det blir bättre snart.


Idag kommer farmor förbi så ska vi baka kanelbullar =). Ska bli mumsigt. Funderar på om jag ska åka till backaplan nu innan?! vet inte om jag orkar lr har lust?!. Måste fixa lite här hemma med.



HA en underbar dag kram


MAMMAS ÄLSKLINGAR!!








Kommentarer
Postat av: Frida

Mosters små älsklingar =)

2009-09-14 @ 13:14:43
URL: http://fridaonelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0