kalas på kalsa på kalas

Ja i helgen har det varit full rulle. Har haft 3 kalas på 2 dagar.

Har v arit super roligt. Och Theo har fått väldigt mycket fina presenter.  Han håller på med allting hela tiden. Lagar mat jag é ganska trött på "Pizza" nu haha kör motorcykel pusslar mm mm. 
 


Här kommer bilder


Theo inväntar sina gäster =)



Öppna paket




Mer paket...


Alla lika nyfikna


Melissa Theo och Mikke leker i soffan



Älsklingen


MMM tårta IGEN


Thilda....

Idag har jag lämnat Theo på dagis och varit på BVC Thilda väger 6200g och 63cm.
Hon fick oxå 2 st sprutor. Första reagerade hon inte ens på men andra galskrek hon den svider tydligen ganska bra. Mammas duktiga tjej.


ÅÅÅ igår fick jag en present av min underbara älskling.
En IPOD. har sagt att jag vill ha en sån sen ska jag ut och springa så man kan ju undra om han tycker det e dags för mig att röra på mig nu =)



Denna fick jag =). Så nu har jag inga ursäkter till att inte gå ut och springa =).
Så blir ut på onsdag. Imorogn kväll ska jag ut på promenad med Frida L malin och Tessan.
Ska bli skit kul.
Frida va även här i söndags alltid lika mysigt vi va ute och gick och drack kaffe =).

Idag blir bara städning få bort allt papper mm. Måste sortera bort lite av Theos leksaker för här é verkligen överfullt hemma nu.
Sen ska jag ge mig på att göra Taco paj för första gången med en god sallad =). Gott va? 



Ha en underbar dag











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0