Inget blev som det skulle...


Ja jag vaknade av Thilda kl 5,15 idag UNDERBART. fattar inte varför hon inte kan sova längre??
Men jag gick inte upp förän kl 7. Sen väckte jag Theo 7,30.
Vi gör oss i ordning för dagis men när kl slår 8,15 så ringer telefonen och då e det dagis som ringer. min första tanke é "men vi é ju inte sena" och sjuk kan inte Theo vara för han é ju hemma hmmm, men då va det personalen som blivit sjuka så då undrade dom om vi kunde ha Theo hemma idag. È la inga problem. Så då va det till att planera om.
Hade ju tänkt åka till systemet så jag va där när dom öppnade (alkisvarning) =) nä men skulle fixa vin till dopet.
Men det får vi ta i morgon. Så jag tog på Theo och skulle gå upp till torget och köpa blöjor innan någon gjorde något i byxorna då jag va torsk på blöjor till båda.
Theo ville cykla så det fick han ju göra


Mammas duktiga kille =)

han cyklade i allafall halva vägen till torget sen fick mamma konka på vagn och cykel haha
resten av vägen dit och hem haha.


kl 16 idag ska jag klippa mig. sköt upp det lite då jag hoppas att min man kan hämta mig där efteråt hehe.

Sen igår gav jag mig på att baka då. Dom blev goda. Ringde ju då som sagt min privata bagare (tror han börjar bli trött på mig) hur man gjorde glasyr slutade med ett helt paket florsocker och 2 äggvitor hmm.
Men i morgon blir det 1 äggvita bara så jag får den tjockare så den inte rinner ut så fruktansvärt hehe.



Såhär fula blev dom. Men dom é godare än dom ser ut haha.
Melissa visa ej detta för Jerry.



Nä nu ska jag slappa innan båda mina barn vaknar. Theo har verkligen börjat med att protestera till att sova middag. Har funderat på att skita i det men han é ju SÅÅÅ trött och orkar inte en dag utan att sova.
OCh griniga barn orkar inte mamma Linda med haha.



Ps sen va Lena här i går och lämnade dop kläningen =) E super fin =) Ds





Måste visa min fina son i pappas gamla glasögon

ha en underbar dag.







Kommentarer
Postat av: Melissa

privata bagare?? de e ju mig du ringer hehe du kan få hans nr så kan du ha de på snabb uppringning haha

2009-09-03 @ 14:51:25
URL: http://melissabelin.blogg.se/
Postat av: lisa

hehe kopia av jimmy när han va liten :P

2009-09-03 @ 20:08:14
URL: http://lisaomaya.blogg.se/
Postat av: Melissa

hehe jag vet,, men hatar verkligen sprutor speciellt dropp,, haha så de får gärna sticka mig när jag har lustgasen haha=)

2009-09-04 @ 22:00:42
URL: http://melissabelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0