Höst

Usch vilket jäkla väder. Idag va det på med regnbyxor och jacka till dagis. Blåser ju svin kallt och ösregnade. Jag måste köpa ett par gummistövlar. Tycker det é så jäkla fult bara. Men e tydligen mode att gå med gummistövlar och klänning =S?? konstigt och FULT.
I lördags satt vi ute i solen till kl 19,30 och nu vill man inte gå ut för det é kallt. Va fort det kan vända ändå.

Igår gjorde jag taco paj, fasen va gott det va. Vi åt nästan upp hela och rullade därifrån sen haha.

Dom håller på att borra hos grannen i deras badrum som dom renoverar om. Håller på att bli smått GALEN. Hört borr sen kl 8 i morse. Ber till gud att det inte borras i morgon. Theo e verkligen skit rädd.
Inte så konstigt kanske?!?!

Igår fick min lilla Thildis sprutor. Hon va duktig men nu har hon 39g feber och sover bara hela tiden. Och skriker så fort man ska byta blöja på henne. Gör nog väldigt ont på låren.

Idag blir det promenad med Frida och Tessan =). Dags att komma igång nu. Imorgon ska jag ut och springa. Får nog in musik på min nya Ipod.
Blev jävligt förbannad i morse. Fick knappt på mig mina regnbyxor så måste ha blivit bredare över höfterna =(. Det gillar vi fasen inte. Okej födde för bara 3 månader men vill få tillbaka MIN rumpa MIN mage.
Nu jäklar ska här tränas och bli nyttiga och få bort degen på magen.


Jo sen vill jag stöta min älskling som e duktig och slutade snusa igår =). Duktig du é älskling.
Du ska få en present när du hållt upp i 1 mån.... Kanske blir lite mer peppad nu =)





Ha det bra i höstvädret............




Kommentarer
Postat av: Melissa

köp skinn stövlar istället då=) de har skit fina på skopunkten billigt och bra=)

2009-09-22 @ 12:01:15
URL: http://melissabelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0