Grattis.....


GRATTIS
Ja ett stort Grattis till Melissa och Jerry och deras söta Mio.
 Som kom till världen idag den 29/9 kl 08,30.
GRATTIS......



Idag fick jag stiga upp kl 05,15 UNDERBART.
Förstår inte varför min dotter ska vakna så tidigt?! Hon somnar 7 på kvällen brukar väcka henne kl 21 för pjamasen och ny blöja sen får hon mat och somnar. Sen vaknar hon 2 tim senars och äter och håller på så fram till 5 då hon börjar böka i sin säng.

Idag har vi varit och tittat på kakel till badrummet. Kommer bli himla najs när det blir färdigt. Blir svart vitt glansigt kakel och sen nya badrumsskåp. =) Längtar tills det blir färdigt.
Jimmy river kaklet just nu. Han sa att han måste ta ner handfatet och att vi får va utan det några veckor. MEn det går fasen inte. Theo tvättar ju sig där mm. Nä det går jag inte med på.
 
Sen va vi inne på Babyproffsen för att kolla om dom fått in ståbrädan men nej nej nej. Får vänta ytligare 2 veckor. Blir galen på dom.

Vet inte vad som händer ikväll?! Blir nog lugnt ska upp tidigt med Theo till öronläkaren. E ganska nervös.
Usch om dom ska behöva operera dom. Asså e inget stort ingrepp men att dom måste söva han. Ni som känner mig vet att det é min största SKRÄCK.


Sen till en person som jag é så JÄVLA ARG och BESVIKEN på nu.
VA I HELVETE TÄNKER DU MED?!?!?!? Nu får du för fasen ta dig i kragen och VÄXA upp.
Det löser inga problem som du håller på nu. Du é för fasen vuxen men beter dig värre än mina barn.
Vet inte om jag har lusta att prata eller umgås med dig mer?!
Du har sjunkit något fruktansvärt i mina ögon.
Blir så ledsen av att se dig. Förstår inte hur du tänker?!







HA det underbart och ta vara på era nära och kära.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0