God morgon......

Hoppas ni sovit gott? Det har ju inte jag =). Börjar bli en vana nu men gud va irreterad man kan bli.
Nu har jag lämnat Theo på dagis. È verkligen super skönt väder ute =), tur att det gör en på bra humör iallafall. Här kommer bilder från promenaden till dagis.








Mammas charmtroll



Ja igår va full rulle efter att jag hämtade Theo på dagis.
Farmor kom förbi och vi började baka bullar =) Sen gjorde jag mat därimellan med.
blev ca 90 bullar =). Theo älskade verkligen smeten haha.
Undra hur mycket han fick i sig igentligen.

Theo va i sitt esse. Sprang från köket till vardagsrummet fram och tillbaka.
Kan säga att det tog 5 min för han att somna sen. Stackarn har fått en vagel i vänster öga, på ögonlocken.
Får avvakta går la bort av sig själv. MEn igår va han ganska svullen. Men lagt sig idag.
Han värkar ju inte besvärad av det iallafall.




Bakar Bullar



Theo bakar sina egna bullar. Jätte små och söta.



Thilda ville med baka =)





Mammas korv...


idag ska jag ta hand om tvättenhär hemma =(. Så jäkla tråkigt att man drar sig för att tvätta.
Måste röja massa här hemma. MEn é inte så lätt när man har en tidskrävande dam som ska ha all uppmärksamhet hela tiden. È verkligen så att tjejer e mer tidskrävande. Måst börja få in rutiner på denna dam oxå. È skit jobbigt när det é olika hela tiden.


Ps började skriva detta inlägg 9,30 tog 50 min =) då har man en krävande bebis hehe DS


Ha en underbar dag allihop =)




KRAM






Kommentarer
Postat av: Frida Lernmyr

Jag vill också ha bulle :-)

2009-09-15 @ 15:10:30
Postat av: Melissa

ser ju ut som en luftballong som e på väg att lyfta när som helst ju haha

2009-09-21 @ 13:33:58
URL: http://melissabelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0